Меню сайту

Категорії розділу
Актуально... [29]ВІТАННЯ))) [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Карантин у закладах освіти: рекомендації МОН

В Україні, згідно з рішенням Кабінету Міністрів, оголошений загальнонаціональний карантин. Одним із протиепідеміологічних заходів боротьби з можливим поширенням коронавірусу в Україні є тимчасово обмеження освітнього процесу в усіх закладах освіти.

 

ШАНОВНІ НАШІ ДОШКІЛЬНЯТА І БАТЬКИ!
Ми сумуємо за нашою великою дошкільною родиною, за дитячим гоміном, сміхом і веселощами. За оченятами, які мають можливість зазирнути в «чарівну країну дитинства», за маленькими рученятами, які малюють, підкидають м’яча, вирізають, пишуть.
Ми на відстані відчуваємо Вашу любов, тепло, посмішку.
Ми хочемо, щоб під час карантину Ваші дні були насичені захоплюючими, цікавими, приємними подіями. У ці важливі дні дорослішання Ви крок за кроком пізнавайте світ навколо, радійте творчості і своїм першим особистим успіхам.
Пам’ятайте, що ми разом, ми допомагаємо Вам опанувати цікаві ідеї, творчі завдання, розвивальні ігри.
Ми і надалі будемо давати своїм маленьким вихованцям ази знань, відкривати світ, учити їх нового й цікавого за допомогою Вас, батьки.
Любі наші, ми Вас дуже, дуже любимо!!!

Педагоги нашого закладу будуть працювати з вами дистанційно. Перейшовши за посиланням https://www.facebook.com/groups/318919242076450/ ви знайдете цікаві та корисні поради від наших педагогів. 

У кожній віковій групі створено Viber групу, де вихователі допомагають батькам, надають корисні рекомендації по навчанню та вихованню. 

Діти з ООП, як ніколи потребуть підтримки. З ними налагодили звязок наші асистенти вихователів. 

Все це обговорюється педагогами закладу під час онлайн конференцій, які організовує Тамара Анріївна щотижня. Де вони мають змогу поділитися своїми проблемами та здобутками під час дистанційної роботи.

До скорої зустрічі в стінах нашого садочка!

Здоров'я вам, наші любі! 

 

 

Карантин.

Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним

Відчувати шалене напруження через невідому інфекцію цілком нормально, однак карантин не час для паніки. проводячи час вдома, налаштуйте себе та своїх рідних на позитив! Завдяки нашим порадам ви зможете організувати власне дозвілля з користю для себе та своїх близьких

План С: пограти з власною дитиною

Ранкова зарядка:
Під час карантину дуже не хочеться вставати з ліжка, особливо дітям. Для того, щоб ранок розпочинався з користю, рекомендуємо зайнятись разом зарядкою. І корисно і приємно. А разом з татом це вдвічі приємніше

Традиційний Сімейний сніданок:
Ще одна гарна традиція, на яку зазвичай не вистачає часу. Спільний прийом їжі зранку є чудовою нагодою спланувати свій день (бо домашнє обмеження в пересуванні). Саме ранком ви можете обрати чим би хотіли розважитись в цей день.

 

Прибирання може бути цікавим:
Щоб прибирання було цікавішим та не набридало, проведіть турнір з чистоти. Кожного дня можна придумувати нові змагання. Наприклад: розділити квартиру на зони, хто чистіше прибере свою ділянку отримає право вибору фільму для перегляду. Чи можна зробити прибирання у вигляді квесту, де першим етапом буде прибирання підлоги, другим поверхонь, третім миття посуду, за кожен етап нагорода - хто переможе той отримає десерт.

 

Самоорганізація дошкільника

Поняття «самоорганізація» означає раціональну й усвідомлену організацію своєї діяльності.

Якщо йдеться про дитину — чи може вона без зовнішнього контролю, допомоги і стимуляції з боку дорослого організовувати свою діяльність і досягати поставлених цілей. Розвиток самоорганізації пов’язаний із формуванням у дитини в старшому дошкільному віці важливого психічного новоутворення — довільності психічних процесів.

На цьому етапі дитина набуває змогу:

сприймати та розуміти завдання;

планувати свою діяльність;

здійснювати самоконтроль діяльності та самооцінку.

«Стартовим майданчиком» для становлення самоорганізації є самостійність дитини.

 Як проявляється самостійність

Самостійність зароджується на межі першого і другого років життя, коли у малюків з’являється потужне бажання пізнавати навколишній світ. Перші самостійні дії поступово удосконалюються і ускладнюються під час ігор, занять, спілкування.

Показником розвитку самостійності дитини є результативність дій.

При цьому постійний контроль з боку дорослого не бажаний — він може призвести до розвитку у дитини безвольності, безвідповідальності, лінощів, інфантилізму.

 

Що можуть зробити дорослі

Насамперед дорослі мають пам’ятати, що обсяг самостійних дій дитини поступово збільшується. Відтак допомогу потрібно зменшувати. Навіть якщо дитині потрібно набагато більше часу на виконання дії власноруч, ніж це зробили би дорослі — необхідно стримати власну нетерплячку і дати їй цей час. Тим паче, що під час «карантинного» перебування вдома це можна собі дозволити.

У деяких сім’ях дитину довго вважають маленькою і цим блокують розвиток її самостійності. Такі діти звикають до надмірної опіки, у дитячому садку і початковій школі почуваються безпорадними та самотніми. Проте у підлітковому віці батьки починають вимагати від цих дітей прояву самостійності. Але ж ця якість не може сформуватися сама собою! Якщо допомагати дитині й схвалювати проявлену нею ініціативу, то у її діях скоро проявиться важливий компонент самостійності — цілеспрямованість. Її ознаками є захоплення справою, прагнення отримати не будь-який, а саме бажаний результат. Цілеспрямованість проявляється і у прагненні копіювати дії дорослих (прати білизну, як мама, забивати цвях, як тато, тощо). Не всі батьки охоче підтримують прояви дитячої самостійності, вважаючи їх обтяжливими, або й небезпечними. Утім не варто припиняти самостійну діяльність дитини чи перемикати її увагу. Лише якщо дитина вдалася до дій, небезпечних для себе чи оточення, її треба зупинити. Якщо ви підтримуєте ініціативу малюка, у нього формуватимуться такі риси: посидючість наполегливість організованість. Важливо, що невдача для дитини, яку підтримують, не стає приводом відмовитися від задуманого. Навпаки, це підштовхує подвоїти зусилля і за необхідності звернутися по допомогу до дорослого. При цьому дитина може одразу відмовитися від допомоги, щойно відчує, що може впоратися сама. Батькам варто дотримуватися декількох правил: дати змогу дитині переживати власний досвід успішних самостійних дій і досягнення бажаного результату. Для цього організуйте сприятливе середовище, пропонуйте дитині різні варіанти дій у межах дозволеного; визначити ліміт дозволеного: що, коли і де можна робити; оцінювати позитивно діяльність дитини, її результати, а головне — зусилля, які доклала дитина до досягнення бажаного результату. Це заохочуватиме дитину повторювати досвід у подальшій діяльності.

Яку діяльність запропонувати дошкільнику

Ігрова

Гра завжди бажана для дитини. Вона створює позитивне емоційне тло, на якому всі психічні процеси протікають активно. Ігрова діяльність сприяє і розвитку в дитини навичок, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим. Наприклад, у різних сюжетно-рольових іграх дитина має змогу багаторазово моделювати й закріплювати послідовність прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання (ляльки) тощо.

Трудова

У дошкільників є бажання самостійно діяти з предметами зі «світу дорослих» — мити посуд, накривати на стіл, підмітати тощо. Тож малюкам неодмінно слід давати посильні трудові доручення. Для дітей це спосіб самоствердження, втілення своїх бажань і можливостей. У старшому дошкільному віці у дітей з’являється почуття відповідальності за свою роботу, а також новий мотив діяльності — зробити для інших. Дитина проявляє ініціативу, у неї з’являється об’єктивна самооцінка. У цей період діти навчаються працювати разом, розподіляти між собою обов’язки, домовлятися, здійснювати дії так, щоб інший міг їх успішно продовжувати. Залучати дітей до побутової праці важливо, бо під час такої діяльності між дитиною і дорослим встановлюються стосунки реальної взаємодопомоги, координації дій, розподілу обов’язків. Зароджуючись у дошкільному віці, ці стосунки розвиваються й надалі.

Художньо-продуктивна

У різних видах художньо-продуктивної діяльності формується незалежність дитини від дорослого, прагнення до пошуку адекватних засобів самовираження. Дошкільники мають змогу втілити свої задуми та реалізувати творчі здібності.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2147-yak-vihovati-samostynu-ditinu-konsultatsya-dlya-batkv

 

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2020